L i v e L a u g h L o v e
stonerlukey:

twerkdatash:

hemmingsnation:

fuck you hemmings

frick me in the backseat of ur car to the arctic monkeys

yeah frick me in the backseat of ur car to the arctic monkeys

stonerlukey:

twerkdatash:

hemmingsnation:

fuck you hemmings

frick me in the backseat of ur car to the arctic monkeys

yeah frick me in the backseat of ur car to the arctic monkeys

everyone needs gifs of luke pretending to moon them on your dash, i don’t give a fuck which fandom you’re in. 

hairsprayxqueen:

punk-roque:

tbh i think straight girls appreciate girls more than straight boys do

I value the compliment of a straight female more than I value the cat call of a male

teamlashton:

BUT THE JACKET LOOKS SO SOFT AMD COMFY AND HE WOULD LET YOU WEAR IT WHEN IT GETS COLD OUTSIDE BUT BEING THE IDIOT HE IS HE WOULD GET COLD HIMSELF AND ASK FOR IT BACK AMD THEN YOU GET ALL UPSET LIKE WTF LUKE BUT THEN HE PULLS YOU IN THE JACKET WITH HIM SO YOU CAN HAVE THE WARMTH OF HIM AND THE JACKET AT THE SAME AND THEN ID LIGHT MYSELF ON FIRE BC THIS

teamlashton:

BUT THE JACKET LOOKS SO SOFT AMD COMFY AND HE WOULD LET YOU WEAR IT WHEN IT GETS COLD OUTSIDE BUT BEING THE IDIOT HE IS HE WOULD GET COLD HIMSELF AND ASK FOR IT BACK AMD THEN YOU GET ALL UPSET LIKE WTF LUKE BUT THEN HE PULLS YOU IN THE JACKET WITH HIM SO YOU CAN HAVE THE WARMTH OF HIM AND THE JACKET AT THE SAME AND THEN ID LIGHT MYSELF ON FIRE BC THIS

becauselukehemmings:

Michael/4

not my photos or textposts//credit to owners//my edit

please do not steal

averageirwin:

rules:

  • mbf
  • ask me a question, ship me, tell me about your day, send me a wyr or a fmk.
  • please reblog
  • also if you want a blurb please send in a topic :)
  • and yeah thats about it

what you get:

ship:

  • boy: mikey | lucas | cal | ashy
  • best friend: mike-ro-wave | dr. fluke |…
SHIPS!! RATES!!! FAKE TWEETS!!! BLURBS!!!!

buttwards:

image

ayy

  • vote for sanastagram here as many times as you can
  • reblog this
  • message me saying you voted - please don’t lie :-(
  • follow me if you want

you shall get

  • A SHIP!!!
  • URL ?/10
  • ICON ?/10
  • BLOG ?/10
  • FAKE TWEET OR BLURB!!!

image

▲ ships n shits. ▲

weightlessmike:

❤oh my Gawd, i’m hella bored. pls❤

reblog this . 

would be nice if you followed meh ;
ask me a question ;
ship meh o
r write something fab

url:
icon:
theme:
sidebar:
posts:
overall:

ship:
song:
best friend:
secret admirer:

itsprobablyharry:

SIBLINGS

itsprobablyharry:

SIBLINGS